Excursie virtuală în India


Dragilor,

Probabil că mulţi ştiţi de site-ul ăsta; eu îl ştiu cam de anul trecut sau începutul anului în curs dar ştiu că pe vremea aia mergea cam încet şi nu mi s-a părut ceva ieşit din comun; însă, spre surprinderea mea, s-a lucrat mult la el şi acum e nemaipomenit!

http://www.airpano.com/360Degree-VirtualTour.php?3D=Taj-Mahal-India

Nu e doar India, ci şi multe alte locuri superbe; dar merită vizitat Taj-ul chiar dacă o facem doar virtual!

Distracţie plăcută!

5 Comments (+add yours?)

  1. ramona
    Jun 11, 2012 @ 08:28:49

    adevarat este magnific, nu stiam de site multumim pentru postare

    Reply

  2. Olimpia
    Jun 07, 2012 @ 18:38:31

    omg…imi doresc de o viata sa vizitez india…uite ca pot acum, datorita tie!!!

    Reply

  3. Andreea
    Jun 07, 2012 @ 18:15:46

    Foarte frumos! Nu stiam de acest site… eu ma mai jucam Second Life si acolo mai vizitam diverse locuri dar imaginile nu se compara calitativ. Taj Mahal iti taie rasuflarea (spun asta doar uitandu-ma la fotografii). Multumesc !🙂

    Reply

Lasă un comentariu

