O Sanam, O Sanam [JURM – 2005] Versuri traduse


Film: Jurm
Muzică: Anand Raj Anand
Versuri: Dev Kohli
Solist: Udit Narayan & Pamela Jain
An lansare: 2005
 
O sanam, o sanam
O dragă, o iubire
Kaash hota agar
Măcar dacă s-ar putea
Tum  nibha jatey ye zindagi ka safar
Să-mi fi tovarăş în călătoria vieţii
Hum bhi tanha na rehtey, yunhi umar bhar
Nu aş fi singur toată viaţa
Tum saath hote agar, tum saath hote agar
Dacă ai fi alături de mine
O sanam, o sanam
O dragă, o iubire
Kaash hota agar
Măcar dacă s-ar putea
Tum  nibha jatey ye zindagi ka safar
Să-mi fi tovarăş în călătoria vieţii
Hum bhi tanha na rehtey, yunhi umar bhar
Nu aş fi singur toată viaţa
Tum saath hote agar, tum saath hote agar
Dacă ai fi alături de mine
 
 
Itni mujhe hai khabar
Ştiu doar atât
Tanha bikhar jaaunga
Mă voi stinge în singurătate
Teri tammana liye
Arzând de dorul tău
Main kuch bhi kar jaaunga
Voi face orice
Kaash!
Dacă s-ar putea
Hum ko bana lete tum humsafar
Să mă transformi în tovarăşul tău
Tum saath hote agar, tum saath hote agar
De-ai fi alături de mine…
 
Apne labon ki hansi
Zâmbetul de pe buzele mele
Ai kaash de dun tujhe
Ţi l-aş dărui ţie
Meri khushi le le tu
Ia-mi fericirea
Gham apna de de mujhe
Dă-mi supărările tale
Kaash
De-ai fi
Hoti tumhein mere dil ki khabar
Ştiut de problemele inimii mele
Tum saath hote agar, tum saath hote agar
De-ai fi alături de mine…
 
O sanam, o sanam
O dragă, o iubire
Kaash hota agar
Măcar dacă s-ar putea
Tum  nibha jatey ye zindagi ka safar
Să-mi fi tovarăş în călătoria vieţii
Hum bhi tanha na rehtey, yunhi umar bhar
Nu aş fi singur toată viaţa
Tum saath hote agar, tum saath hote agar
Dacă ai fi alături de mine
 
 

5 Comments (+add yours?)

  1. gliga mariana
    May 28, 2012 @ 18:18:50

    foarte foarte frumoasa piesa,multumimm:*

    Reply

  2. adeodatus
    May 26, 2012 @ 12:27:57

    Multumesc nespus de mult! Sunt incantat, nu atat ca stiu deja traducerea melodiei, cat faptul ca ai gasit timp sa faci aceasta traducere si vreau sa cred ca iti place acest cantec si tie atat de mult cat si mie si multor altor. M E R S I !!!

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 26, 2012 @ 12:39:50

      cu mare drag! recunosc că am fost ocupată cu redactarea licenţei şi mi-a luat mai mult timp decât credeam… dar revin în forţă să-mi achit datoriile cum am promis😀

      Reply

  3. Olimpia
    May 26, 2012 @ 11:26:08

    oh !!!multumesc mult….imi place Udit Narayan….dar si Adytia Narayan….fiul…

    Reply

Lasă un comentariu

