Satyamev Jayate [cu subtitrare în engleză]


Ştiu că au fost persoane interesate de emisiunea lui Aamir Khan, Satyamev Jayate; a avut premiera chiar azi; iată şi primul episod; concluzia mea: e, cred, CEA MAI BUNĂ EMISIUNE PE CARE AM VĂZUT-O ÎN ULTIMA VREME!

4 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    May 06, 2012 @ 20:23:42

    Am gasit cu subtitrare in engleza. Ti-am trimis link-ul in caz ca vrei sa o postezi

    Reply

  2. carmen
    May 06, 2012 @ 19:09:26

    Multumesc mult draga mea. Daca ne ajuti sa gasesti macar in engleza un rezumat sau subtitrare ar fi superb. In amre inteleg, dar ar fi deosebit sa intelegem in intregime. Aamir Khan nu e numai un actor deosebit dar e si o personalitate deosebita. Ceea ce face face cu multa daruire.

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 06, 2012 @ 19:22:07

      e postarea originală direct de la sursă (star plus) dacă ei nu au subtitrare… ; poate o să apară de la alte forumuri/siteuri… ideea e să fiţi cu ochii pe youtube😀 (sau pe ţeavă că mai ştii…)

      Reply

Lasă un comentariu

