ŞTIAŢI CĂ… 1


ŞTIAŢI CĂ: regizorul filmului Mughal-E-Azam, K. Asif, a dărâmat stâlpii de electricitate pentru filmarea unei scene? Era de părere că acele “beţe” vor dăuna aerului istoric pe care voia să-l obţină vizual…

ŞTIAŢI CĂ: a durat mai bine de un deceniu realizarea filmului istoric Mughal-E-Azam?

 

ŞTIAŢI CĂ: Pe cînd se îndrepta spre Moscova, Raj Kapoor a descoperit că-şi uitase paşaportul la ghişeul din Delhi. Pilotul avionului Air India a informat autorităţile din Moscova că binecunoscutul actor nu va putea debarca în capitala sovietică. Dar, imediat după aterizare, un oficial sovietic a dat navală în aeronavă, s-a dus glonţ la clasa întîi, l-a apucat pe Kapoor de mînă şi-a declarat că “Raj Kapoor nu are nevoie de paşaport sau de viză ca să intre în Uniunea Sovietică”. Dovada imensei lui popularităţi, aş adăuga eu. (via Alina Popescu)

ŞTIAŢI CĂ: Toţi cei trei fraţi Kapoor se numeau… Raj Kapoor? După cum urmează: Ranbhir Raj Kapoor (Raj), Shamsher Raj Kapoor (Shammi) şi Balbir Raj Kapoor (Shashi)? (via Alina Popescu)

ŞTIAŢI CĂ: “Mama India” a fost primul film în hindi, nominalizat la Premiile Oscar, la categoria “Cel mai bun film străin”? (via Alina Popescu)

11 Comments (+add yours?)

  1. Flory
    May 02, 2012 @ 17:58:51

    Shammi si Rishi Kapoor sunt fii lui Raj Kapoor. Eu cred ca toti fii poarta numele tatalui . (De ex , in Ek pool do mali( o floare si doi gradinari) , cand Boby scria ceva pe tablita , tatal l-a intrebat ce a scris . El a zis: Boby Khailash Nath (Khailash Nath este numele tatalui) ). Eu de aici am tras concluzia ca fii poarta numele tatalui(cum si sotiile le poarta numele sotilor lor) . este adevarat?

    Reply

    • Flory
      May 02, 2012 @ 18:02:34

      scuze. m-am informat gresit. sunt frati(eu stiam ca sunt fii lui raj kapoor)😀 . ups . Dar ideea cu “copii poarta numele tatalui” este adevarata?

      Reply

    • Hedwig Silver
      May 03, 2012 @ 06:59:47

      cum ai scris după acest comentariu, sunt fraţi toţi; tatăl lor Prithviraj Kapoor a considerat potrivit să îi numească pe toţi Raj Kapoor (doar primul prenume fiind diferit); mai demult se obişnuia ca fiul să ia numele tatălui, dar în timp s-a renunţat la acest obicei sau e prezent foarte puţin; cât despre femei, ele în general preiau doar numele de familie (ca la noi); în situaţii foarte formale pot şi prezentate ca fiind “Mrs. Sita Raj Kapoor” (prenumele persoanei şi întreg numele al soţului); cam asta am observat eu😀

      Reply

  2. rya sahara
    May 01, 2012 @ 19:58:34

    atunci care este adresa ta de mail?scuze k am intrebat la sectiunea COMMENT

    Reply

  3. rya sahara
    May 01, 2012 @ 19:38:01

    foarte interesant.as vrea sa adaug si eu informatii,daca se poate,desigur

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 01, 2012 @ 19:39:51

      normal că se poate; te rog să-mi trimiţi în mail câte 5 bucăţele (să nu fie foarte lungi) şi le voi posta (desigur şi cu numele contribuitorului)😀

      Reply

  4. amalia
    May 01, 2012 @ 19:03:00

    multumesc pt aceasta rubrica.vreau sa stiu cat de mult posibil ce e legat de India

    Reply

  5. carmen
    May 01, 2012 @ 11:42:59

    Foarte interesanta rubrica. Felicitari pentru initiativa si cu siguranta o sa fie deosebita. Multumesc.Mai vreau informatii din acestea . Imi plac. Mie imi plac mult si nepoatele sale cum joaca. Karishma si Karina Kapoor.

    Reply

  6. CRINA
    May 01, 2012 @ 09:49:16

    INTERESANTE INFORMATII…
    RAJ KAPOOR ESTE CEL CE M-A FACUT SA INDRAGESC FILMELE INDIENE, CULTURA SI SA-MI DORESC SA AJUNG SI IN INDIA, S-O VAD “LA EA ACASA”, IAR CAND AM REUSIT SA AJUNG ACOLO…M-A CUCERIT CU TOTUL.

    Reply

Lasă un comentariu

