Rubrica “ŞTIAŢI CĂ…”


La sugestia unei bune prietene (mulţumesc Alina),

am început o rubrică pe pagina de Facebook a blog-ului https://www.facebook.com/#!/HedwigsBlog

Deocamdată, am postat doar informaţii cu şi despre Bollywood; cu timpul însă, s-ar putea să variez informaţia. Poate voi găsi o modalitatea să le postez şi aici – pentru cei care nu sunt fani Facebook😀

2 Comments (+add yours?)

  1. rya sahara
    May 01, 2012 @ 19:35:10

    eu sunt total contra facebook-ului.eu astept aici,unde e casa noastra ,nu acolo unde toata lumea gandeste aiurea.
    eu astept aici

    Reply

  2. carmen
    May 01, 2012 @ 11:06:48

    Eu nu sunt fan al Face book, Si nici nu veau sa ma inregistrez acolo. Asa ca astept sa postezi pe acest blog care imi e mie drag si familiar…

    Reply

Lasă un comentariu

