Informaţie cu privire la Festivalul “Namaste India”


ANUNŢ: am întrebat persoanele care se ocupă cu organizarea şi mi-au spus că Festivalul NAMASTE INDIA 2012 va avea loc, cel mai probabil, la începutul lunii octombrie în Bucureşti, la cel mai probabil Muzeul Satului “Dimitrie Gusti”. REPET: nu s-a confirmat încă! Voi anunţa, din nou, în momentul în care se stabileşte o dată sigură.

13 Comments (+add yours?)

  1. mina gitlan
    May 09, 2012 @ 07:14:51

    Buna! Namaste! vreau sa-mi cumpar un saree si nu stiu de unde,ma poti ajuta cumva? te rog tare mult.

    Reply

  2. Andreea
    Apr 30, 2012 @ 10:54:15

    Ce bine ca e la Bucuresti:X Eu stau in Calarasi😀 Calarasul este foarte aproape de Bucuresti!:X Abia atept festivalul:X:X

    Reply

  3. CRINA
    Apr 29, 2012 @ 14:37:10

    chiar daca festivalul se desfasoara doar la bucuresti, eu ma bucur sa aflu data exacta, astfel incat pot veni, sa-mi aduc aminte de INCREDIBLE INDIA …..

    Reply

  4. Andreea
    Apr 29, 2012 @ 13:02:55

    pacat ca oamenii astia organizeaza tot in Capitala, , nu pot sa organizeze odata in Iasi, in Cluj, in Timisoara, Craiova, in toate orasele care sunt mai mari AR FI DESTUL, ca cine are pretentii asa grosolane, dar totusi, Bucuresatiul asta, zici ca-i buricul pamantului,, serios, numai el exista in tara asta ???

    Reply

    • Hedwig Silver
      Apr 29, 2012 @ 14:34:46

      “oamenii ăştia” abia dacă reuşesc să găsească sponsori, căci nimeni nu sprijină cultura; importante sunt tutele cu sânii pe afară, care nu ştiu să vorbească în limba maternă, sexul, prostia, dezbrăcăciunile adică; dacă te oferi sponsor pt oricare din aceste oraşe, cred că “oamenii ăştia” şi-ar ieşi din minţi de fericire pt că sunt convinsă că ar dori să poată colinda ţara în lung şi-n lat… lumea tinde să uite că un asemenea eveniment nu se realizează luându-ţi în spate bocceaua şi gata…

      Reply

  5. Beelge
    Apr 29, 2012 @ 10:36:14

    pfff numai in bucuresti? :((

    Reply

  6. rya sahara
    Apr 29, 2012 @ 08:04:24

    multumesc din suflet !
    eu am aflat de doi ani despre acest festival.vreau neaparat sa vin sa ma intalnesc cu tine,sa ma bucur de India,sa fiu fericita in sfarsit!

    Reply

  7. carmen
    Apr 29, 2012 @ 04:20:10

    Multumesc pentru informatie. Anul trecut am aflat prea tarziu si am lucrat si nu am putut merge, si din link-urile trimise de tine am vazut ce deosebit a fost. Anul acesta as vrea sa nu ratez momentul cu nici un chip.

    Reply

  8. Gia
    Apr 28, 2012 @ 20:20:11

    Locatia e minunata!

    Reply

Lasă un comentariu

