Vă mulţumesc!


Dragilor,

Oficial, azi, 26.04.2012, am depăşit 1.000 de comentarii pe blog. Cu acestă ocazie vreau să vă mulţumesc pentru toată susţinerea, dragostea, urările pe care mi le-aţi făcut de-a lungul timpului. Înseamnă extrem de mult să ştii că ceea ce faci foloseşte cuiva.

Vă mulţumesc! बहुत बहुत धन्यवबद! शुक्रिया!

 

23 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Apr 28, 2012 @ 17:11:10

    vreau si eu dictionarul Outline Of Hindi Grammar de R.S. McGregor

    Reply

  2. amalia
    Apr 27, 2012 @ 21:10:02

    cuvintele sunt de prisos. mi-ai adus multa pace in suflet si bucurie,ceea ce iti doresc si tie.mult succes in continuare.multumesc pt tot ceea ce faci.Dumnezeu sa-ti dea sanatate putere si mult mult noroc in viata.

    Reply

  3. adeodattus
    Apr 27, 2012 @ 06:09:54

    Înţeleg că iubeşti mult; iubeşti mult ceea ce faci, iubeşti mult pe cei ce te susţin în tot ceea ce faci, iubeşti mult România, iubeşti mult India, iubeşti mult mult … Un om care iubeşte mult, care găzduieşte în sufletul său multă dragoste are inimă mare şi este un om cu nume mare. Să fie ca în inimioara ta să sălăşluiască multa pace, iar numele tău să-l cunoască cel puţin întreaga Românie şi toată India.🙂
    Nu m-ar mira faptul dacă pe la sfârşitul lunii august vor fi depăşite 2000 de comentarii. 🙂

    Multă voie bună.

    Cu gând bun, Adeodatus.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Apr 27, 2012 @ 07:02:11

      îţi mulţumesc pentru atâtea cuvinte frumoase; sunt departe de a fi atât de optimistă şi perfectă în viaţa reală dar încerc pe cât posibil să ţin legătura cu oamenii şi să nu-mi pierd speranţa în umanitate şi educaţie; îţi doresc ce îmi doreşti şi tu!

      Reply

  4. suzi
    Apr 26, 2012 @ 18:44:43

    Eu nu comentez dar te urmaresc cu mare drag ! Iti multumesc pentru ceea ce faci !

    Reply

  5. carmen
    Apr 26, 2012 @ 18:24:23

    Reply

  6. carmen
    Apr 26, 2012 @ 18:18:12

    Reply

  7. carmen
    Apr 26, 2012 @ 18:07:32

    Multumesc lui Dumnezeu ca existi si tot El sa te rasplateasc pentru lucrurile interesante frumoase ce ni le daruiesti. Sa ai o viata plina de intamplari frumoase si placute care sa iti bucure, inima, sufletul si mintea. Cu mult respect si consideratie

    Reply

  8. Gabriela
    Apr 26, 2012 @ 17:24:04

    Pk, am inteles, mersi deocamdata.

    Reply

  9. Gabriela
    Apr 26, 2012 @ 17:18:40

    Pai cum asa, de ce? Nici macar online nu gasesc? Mersi!

    Reply

  10. Gabriela
    Apr 26, 2012 @ 16:55:38

    La mai mare. imi spui te rog si mie daca gasesc undeva un dictionar hindi -roman sau roman hindi de limba hindi contemporanna? Mersi mult!

    Reply

  11. Raluca
    Apr 26, 2012 @ 15:49:12

    Noi iti multumim! Pentru tot efortul depus. Esti cea mai tare! Multumim din suflet! >:D<

    Reply

  12. alina
    Apr 26, 2012 @ 15:42:16

    eu multumesc.. pentru to ajutorul si toate informatiile pe care le-am gasit aici..pe blog-ul tau.. esti grozava.. toate cele bune.. si mult succes in continuare

    Reply

Lasă un comentariu

