Înţelepciune de duminică…


“Aadam ko Khuda mat kaho; Aadam Khuda nahin, lekin Khuda ke noor se Aadam juda nahin.” – Wadali Brothers
Nu-l numi pe om Dumnezeu; omul nu e Dumnezeu, dar e adevărat că omul nu poate fi rupt de lumina lui Dumnezeu niciodată.
 
“Jo baat dava se ban na saki, voh baat dua se hoti hai; jo baat dava se ban na saki, voh baat dua se hoti hai; jab kaamil murshid milta hai, phir baat Khuda se hoti hai” – idem
Lucrul care nu a putut fi rezolvat prin medicaţie, se rezolvă prin rugăciuni; lucrul care nu a putut fi rezolvat prin medicaţie se rezolvă prin rugăciuni; când cel împlinit primeşte o călăuză, atunci dialogul va avea loc cu însuşi Dumnezeu.
 
“Tu mane ya na mane dildara, humne to tujhe Rab maana; bata aur kaun-sa hai Bhagwaan ka dwaar, humne to tujhe hi Bhagwaan maana…” – idem
Fie că mă crezi ori nu, iubire, eu te-am considerat pe tine Dumnezeu; spune-mi unde altundeva sălăşluieşte Dumnezeu, din moment ce eu pe Tine te-am considerat Dumnezeu…
 

2 Comments (+add yours?)

  1. ramona
    Apr 02, 2012 @ 10:21:58

    foarte frumoase, chiar pline de intelepciune, felicitarii

    Reply

Lasă un comentariu

