Înţelepciune de duminică…


Neaţa tuturor!

Am dat de un citat/mesaj foarte frumos azi pe Facebook şi m-am gândit să vi-l împărtăşesc: 

Ek din mujhse kaha Bhagwan ne: “Mat kar intezar is janam me uska, milna mushkil hai.”
Maine bhi keh diya: “Lene de maza intezar ka, agle janam me to mumkin hai.”
Phir Bhagwan ne kaha: “Mat kar itna pyaar; bahut pachhtaega.”
Muskurake maine kaha: “Dekhte hain tu kitna meri ruh ko tadpayega.”
Phir Bhagwan ne kaha: “Hata usse, chal tujhe jannat ki apsara se milata hu.”
Maine kaha: “Aa niche, dekh mere pyaar ka muskurata chehra, tujhe jannat ki apsara bhulwata hu.”
Gusse mein kaha Bhagwan ne: “Mat bhool apni aukat; tu to ek insaan hai.”
Maine kaha: “Toh mila de mujhe mere pyaar se aur saabit kar ki tu hi Bhagvan hai.”
 
Într-o zi, Dumnezeu mi-a zis: “Nu o mai aştepta în viaţa asta, va fi greu s-o întâlneşti.”
Eu am spus: “Lasă-mă măcar să mă bucur aşteptând, o voi întâlni în viaţa următoare.”
Apoi, Dumnezeu a spus: “Nu mai iubi atât; vei regreta.”
Zâmbind, i-am răspuns: “Să vedem cât îmi vei chinui sufletul.”
Dumnezeu a spus: “Şterge-o din gânduri; îţi voi face cunoştinţă cu zâna din Rai.”
Eu am zis: “Coboară pe pământ; vino să vezi faţa zâmbitoare a dragostei mele; te voi face să uiţi de zânele din Rai.”
Nervos, Dumnezeu a zis: “Nu-ţi uita poziţia! Eşti un muritor!”
Eu am răspuns: “Atunci adu-mi iubirea aproape şi demonstrează-mi că eşti într-adevăr Dumnezeu!”
 

Duminică plăcută!

2 Comments (+add yours?)

  1. ramona
    Mar 19, 2012 @ 09:35:36

    MA SCUZATI AM VRUT SA SPUN SUPERB

    Reply

  2. ramona
    Mar 19, 2012 @ 09:32:53

    SUBERB

    Reply

Lasă un comentariu

