Tune Jo Na Kaha [NEW YORK – 2009] Versuri traduse


Film: New York
Versuri: Saneep Shrivastava
Muzică: Pritaam
Solist: Mohit Chauhan
An lansare: 2009
 
Tune jo na kaha mein woh sunta raha
Am continuat să ascult ceea ce nu mi-ai spus
Khamakha bewaja khwaab buntha raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
Tune jo na kaha mein woh sunta raha
Am continuat să ascult ceea ce nu mi-ai spus
Khamakha bewaja khwaab buntha raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
Jaane kiski humein lag gayi hai nazar
Nu ştiu cine m-a deocheat  
Is shehar mein na apna tikana raha
Acum nu mai am ce căuta în acest oraş
 
Dur chaahat se main apni chalta raha
M-am tot îndepărtat de iubire
Khamakha bewaja khwaab buntha raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
 
Dard pehle se hai zyaada
Acum, durerea e mai mare decât înainte
Khud se phir yeh kiya wada
Aşa că mi-am promis
Khamosh nazrein rahe bezuban
Că privirea tăcută ar trebui să rămână mută
 
Abb na pehle si baatein hai
Acum discuţiile nu mai sunt ca altădată
Bolo to lab thar tharatein hai
Când vorbesc, buzele tremură
Raaz yeh dil ka, na ho bayaan
Nu pot să dezvălui secretul inimii
Ho gaya ke asar koi hum pe nahin
Nimic nu a avut efect asupra mea
Hum safar mein toh hai, humsafar hai nahin
Eu sunt într-o călătorie, dar fără un călator alături
 
Dur jaata raha, paas aata raha
Ba am plecat, ba m-am întors
Khamaka bewaja khwaab buntha raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
 
Aaya woh phir nazar aise, baat chidne lagi phir se
A apărut în aşa fel încât vechi amintiri s-au împrospătat
Aankhon mein chubhta kal ka dhuaa
Fumul de ieri îmi deranjează ochii
Haal tera na hum sa hai
Situaţia ta nu seamănă cu a mea
Is khushi mein kyun gham sa hai
Dar oare de ce fericirea e umbrită de tristeţe?
Basane laga kyun phir woh jahan
De ce oare istoria se repetă?
Woh jahan dur jis se gaye the nikal
Lumea pe care am lăsat-o în urmă
Phir se yaadon ne kar di hai jaise pehal
A fost din nou adusă în prim plan de amintiri
 
Lamha beeta hua, dil dukhata raha
Timpul scurs continua să-mi rănească inima
Khamaka bewaja khwaab bunata raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
Tune jo na kaha mein woh sunta raha
Am continuat să ascult ceea ce nu mi-ai spus
Khamakha bewaja khwaab buntha raha
Fără vreun motiv, am continuat să ţes vise…
Jaane kiski humein lag gayi hai nazar
Nu ştiu cine m-a deocheat 
Is shehar mein na apna tikana raha
Acum nu mai am ce căuta în acest oraş
 
Dur chaahat se main apni chalta raha
M-am tot îndepărtat de iubire
Bhuj gayi aag thi, dhaag jalta raha
Focul s-a stins, dar rana a continuat să ardă…
 

8 Comments (+add yours?)

  1. amalia
    Mar 12, 2012 @ 21:31:27

    nu..imi pare tare rau!!!..

    Reply

  2. amalia
    Mar 11, 2012 @ 21:51:21

    mi-ar face o deosebita placere sa pot sa te ajut,dar sincer,nu prea stiu cum si unde sa caut.ai putea oare sa-mi dai niste sugestii?

    Reply

  3. amalia
    Mar 10, 2012 @ 11:10:54

    am o piesa de ultima ora,adica asa cred eu pt ca am primt-o zilele trecute pe fb si as vrea sa te rog fff mult sa o traduci ,desi nu cred ca e f greu deoarece e si in engleza si banuesc ca sunt aceleasi versurile(sau ma rog, poate ma insel).mie imi place f mult si ma inveseleste.piesa se numeste JUST THE FACT si este cantata de SONU NIGAM&DUSHYANTH WEERAMAN.un weekend placut iti doresc,mult soare si tot ce iti doresti

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 10, 2012 @ 15:16:09

      cu mare drag traduc melodia dacă faci rost de versuri; pentru că nu am răbdare să stau să scriu eu versurile; dacă le găseşti pe net (pentru că eu nu le-am găsit😦 ) te rog să-mi trimiţi un mail…

      Reply

  4. amalia
    Mar 07, 2012 @ 20:52:13

    deosebit cantec,si cred ca si filmul este tot la fel.multumesc din suflet

    Reply

Lasă un comentariu

