Reviste apreciate în India


Iată şi o foarte scurtă listă cu cele mai importante şi vândute reviste din India; veţi vedea că sunt multe nume mari😀

Dacă ştiţi şi alte exemple în afară de cele menţionate şi deţineţi o imagine cu o copertă/copie, vă rog anunţaţi-ne şi pe noi!

  1. Cine Blitz
  2. Cosmopolitan
  3. Elle
  4. Femina
  5. FHM
  6. Filmfare
  7. Glamour
  8. GQ
  9. Harper’s Bazaar
  10. Hello
  11. Hi Blitz
  12. L’Officiel
  13. Marie Claire
  14. Maxim
  15. OK
  16. People
  17. Vogue
  18. Verve
  19. Screen
  20. Stardust

 

  1. India Today

 

  1. National Geographic

 

NOTA BENE: Imaginile sunt luate de pe internet şi postate pentru a servi drept exemplu; galeria va fi actualiazată.

 

7 Comments (+add yours?)

  1. rya sahara
    Mar 03, 2012 @ 21:20:06

    buna hilda(sper sa nu ma insel)am si eu doua intrebari
    1 o cunosti pe doamna Julieta rotaru?
    2 cand este namaste india in 2012 si cum pot sa particip si eu ?te rog sa ma ajuti si pe mine cu problema asta.multumesc.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 04, 2012 @ 07:58:31

      1. nu o cunosc personal, însă din umilele mele cunoştinţe, dânsa predă la noi la universitate la secţia rromani; 2. nu pot să-ţi spun cu exactitate când va fi festivalul; deocamdată tot ce ştiu este că cel mai probabil se va desfăşura undeva în toamnă; poţi să participi dacă vorbeşti cu iulia: intri pe http://www.namasteindia.ro secţiunea contact şi îi trimiţi un mail; te va contacta când are timp (rugăminte: te rog să scrii întrebările pe păginuca specială pt asta: https://hedwig27silverhenna.wordpress.com/category/intrebari-cititori/ nu de alta, dar s-ar putea să încurce puţin lumea dacă lucrurile nu sunt în ordine… mulţumesc :D)

      Reply

  2. carmen
    Mar 02, 2012 @ 18:13:42

    multumesc pentru informatie

    Reply

  3. carmen
    Mar 02, 2012 @ 14:14:01

    Foarte interesant. Crezi ca gasim si pe net in engleza articole din aceste reviste legate de actori indieni?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 02, 2012 @ 16:44:40

      bineînţeles; majoritatea au site-uri proprii; dar dacă doreşti articolele în format .jpg cel mai simplu ar fi să dai google, să specifici numele actorului/actriţei care te interesează: ex. anushka sharma magazine scans; cuvântul magic e “scans” (adică pagini scanate); sper să te ajute😀

      Reply

  4. rya sahara
    Mar 02, 2012 @ 13:04:41

    vraeu sa va spun ca am aflat de acest site de o luna .nu am stiut cum sa las un mesaj la ;va mai aduceti aminte;asa k o sa las acum.am ramas surprins placut sa stiu ca in romania exista oameni care apreciaza si stiu c e inseamna FRUMOS[regizori indieni ,bollywood,shak rukh khan]ma bucur foarte mult.simt ca mi am gasit o familie ,si sper sa stiu sa fac parte din ea.colegii,lumea candaud ca mie imi place bollywood incep sa rada si pe mine ma doare.as vrea sa -l felicit pe initiatorul acestui site[raj al acestui site]pentru ca aduce in sufletel oamenilor o bucatica din frumoasa indie.si aproopo,prima melodie indiana care am incercat sa o memorez a fost din Mohabbatein cand eram in anglia si aveam 6 ani. si atunci am ramas surprinsa sa obserc ca intelegeam absolot ce ziceau.partea grea nu afost sa memorez cantecul ci a fost sa incerc sa nu-l mai cant lagradinita.colegii mei erau satuli de el.SCUZE SCUZE ca am lasat aici msj asta dar nu am rezistat.si SCUZE ptk am scris cu minuscule.oricum nu conteza ,pentru mine au aceasi sacra VALOAARE

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 02, 2012 @ 16:39:23

      dragă ria nu face nimic că ai lăsat aici un mesaj; de fapt, în josul fiecărei pagini/postări există secţiunea “comentarii”; cât de minuscule sau majuscule, eu nu sunt obsedată nici de cratime, nici de diacritice sau alte semne de ortografie/punctuaţie; fiecare scrie cum doreşte şi din moment ce eu postez în spaţiu public, nu am de ce mă plânge; ne bucurăm cu toţii (atât eu şi cât şi ceilalţi fani care comentează pe blog) să te avem printre noi; sper că vei descoperi lucruri interesante! nu uita de pagini (despre mine, despre henna etc.) şi categoriile (în dreapta paginii) care te pot ajuta să navighezi pe blog😀

      Reply

Lasă un comentariu

