Pentru fanii serialelor…


Pentru că mi s-a sugerat ca temă de discuţie “seriale”, m-am gândit să adaug un chestionar; comentariile/întrebările le puteţi posta în secţiunea “comentarii” din josul paginii! Nu uitaţi că puteţi posta şi link-urile Youtube aferente😀

 O săptămână frumoasă!

 

4 Comments (+add yours?)

  1. Madalina Manea
    Jul 14, 2016 @ 17:17:26

    Buna,singurul serial indian care l-am urmarit in totalitate si ma captivat enorm de mult a fost ISS PYAAR KO KYA NAAM DOON-”Ce nume să-i dau acestei iubiri?”
    E un film care iti acapareaza toata atentia si este foarte distractiv.Ma bucur enorm că am și eu ocazia să-l urmăresc.
    De curand am inceput sa vizualizez serialul Tumhari Pakhi,am ajuns abia la episodul 20,cu greu reusesc sa gasesc episoadele pe net:(:.Din cauza serviciului nu ajung la timp sa-l urmaresc pe postul acasa:(.

    Reply

  2. the same
    Feb 28, 2012 @ 17:17:17

    Ooofff, nu ma pot hotara intre Banoo Main Teri Dulhan si Yeh Rishta Kya Kehlata Hai… Macar primul l-am vazut integral. Al doilea inca se filmeaza inca din cate am inteles… Imi plac saree-urile Aksharei, sunt absolut superbe😀

    Reply

Lasă un comentariu

