Tum Ho Toh [ROCK ON -2008] Versuri traduse


Film: Rock On
Muzica: Shankar-Ehsaan-Loy
Versuri: Javed Akhtar
Solist: Farhan Akhtar
An lansare: 2008
 
Tum ho toh gaata hai dil
Când eşti lângă mine, inima mea cântă
Tum nahi toh geet kaha
Dacă nu eşti, şi cântecul se opreşte
Tum ho toh hai sab haasil
Când eşti lângă mine, simt că am tot ce-mi doresc
Tum nahi toh kya hai yaha
Dacă nu eşti, totul e pustiu
Tum ho toh hai sapnon ke jaisa hasin ik sama
Când eşti cu mine, totul pare un vis
 
Jo tum ho toh, yeh lagta hai
Când eşti cu mine, mi se pare
Ke mil gayi har khushi
Că fericirea e în mâinile mele
Jo tum na ho, yeh lagata hai
Când nu eşti, am impresia
Ke har khushi me hai kami
Că lipseşte ceva din fericirea aceea
Tum ko hai maangti……. yeh jindagi………
Viaţa mea te cere pe tine
 
Tum ho toh raahein bhi hai
Când eşti cu mine, există o cale
Tum nahi toh raste kahaan
Dacă nu eşti, şi drumul dispare
Tum ho toh yahaan sab hi hai
Când eşti cu mine, totul e prezent
Tum nahi toh kaun yahaan
Dacă nu eşti, totul e pustiu
Tum ho toh hai har ek pal meherbaan yeh jahaan
Când eşti lângă mine, până şi lumea e darnică
 
Jo tum ho toh hawa mein bhi mohabbaton ka rang hai
Când eşti cu mine, culoarea dragostei e prezentă în aer
Jo tum na ho toh phir koyi na josh na umang hai
Dacă nu eşti, nu există nici pasiune, nici fericire
Tum mile toh mili yeh jindagi………….
Când te-am găsit pe tine, am ştiut ce înseamnă cu adevărat viaţa
 

3 Comments (+add yours?)

  1. amalia
    Feb 07, 2012 @ 06:55:50

    f frumos…multumesc

    Reply

  2. carmen
    Feb 05, 2012 @ 18:20:20

    Multumesc din suflet pentru ca bucuria ascultari acestui cantec datorita tie e completa.

    Reply

Lasă un comentariu

