Lag Jaa Gale [WOH KAUN THI – 1964] Versuri traduse


Film: Who Kaun Thi
Muzica: Madan Mohan
Solist: Lata Mangeshkar
An lansare: 1964
 
Lag jaa gale ke phir yeh haseen raat ho na ho
Îmbrăţişează-mă; cine ştie dacă această noapte va mai veni sau nu…
Shaayad phir is janam mein mulaaqat ho na ho
Cine ştie dacă ne vom mai întâlni sau nu în această viaţă
 
Hum ko mile hai aaj yeh ghadiyaan naseeb se
Soarta ne-a dăruit aceste clipe
Jee bhar ke dekh leejiye hum ko kareeb se
Priveşte-mă îndeaproape cât vei dori
Phir aap ke naseeb mein yeh baat ho na ho
Cine ştie ce ţi-a pregătit destinul în viitor
Shaayad phir is janam mein mulaaqat ho na ho
Cine ştie dacă ne vom mai întâlni sau nu în această viaţă
 
Paas aayie ke hum nahin aayenge baar baar
Apropie-te pentru că eu nu voi veni de fiecare dată
Baahein gale mein daal ke hum ro le zaar zaar
Îmbrăţişaţi, să vărsăm lacrimi de bucurie
Aankon se phir yeh pyaar ki barsaat ho na ho
Cine ştie când v-or mai vărsa ochii lacrimi de iubire
Shaayad phir is janam mein mulaaqaat ho na ho
Cine ştie dacă ne vom mai întâlni sau nu în această viaţă
 
Lag jaa gale ke phir yeh haseen raat ho na ho
Îmbrăţişează-mă; cine ştie dacă această noapte va mai veni sau nu…
Shaayad phir is janam mein mulaaqat ho na ho
Cine ştie dacă ne vom mai întâlni sau nu în această viaţă 
 
 

14 Comments (+add yours?)

  1. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 12:14:13


    foarte super

    Reply

  2. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 12:11:48

    hedwing sper sa nu e superi dar am vrut sa impart si cu tine ceea ce -mi place la nebunie si dupa cate am vazut tie iti place originalitatea si ca iti plac lucrurile de calitate

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 03, 2014 @ 12:23:15

      nu mă supăr deloc; dar am un sfat: nu e nevoie de multeeee comentarii pentru a posta link-urile😀 se pot pune într-unul singur, oricât de lung ar fi (mi-e mai ușor de urmărit dacă e unul singur)😀

      Reply

  3. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 12:09:52

    arijit singh live

    Reply

  4. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 12:09:02

    tare ar fi sa creezi un subiect despre cantaretii indiei ma refer la cei cu niste voci uimitoare shreya ghoshal arijit singh

    si multi altii

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 03, 2014 @ 12:21:59

      despre cântăreți am tot postat una alta; partea proastă la blog e că nu pot face un fel de pagină unde să tot pun clipuri sau altele asemenea; ceea ce cred că aș putea face ar fi să deschid o nouă categorie și să includ în acea categorie diversele postări cu iz muzical

      Reply

  5. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 12:00:01

    Shreya Ghoshal cantand live la diferite emisiuni

    Reply

  6. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 11:56:07

    Inca 2 voci superbe

    Reply

  7. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 11:54:31

    lag ja gale cantata de Shreya ghosal o voce uimitoare LIVEhttp://www.youtube.com/watch?v=oiaBUkBModM

    Reply

  8. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 11:53:53

    o melodie superbaaaa uimitoare si lata ji este o cantareata uimitoare comoara Indiei daca as putea spune asta Imi plac melodiile ei pt ca sunt cantate cu suflet si se observa cat de frumoase ii sunt melodiile .Shreya Ghoshal http://www.youtube.com/watch?v=oiaBUkBModM

    Reply

  9. amalia
    Feb 07, 2012 @ 07:17:06

    Multumesc inca odata.Cred ca ai langa tine doua suflete romantice.Doua suflete iubitoare de frumos.Carmen s-a exprimat atat de bine….Te rog acum sa traduci un cantec tare drag mie,pe care eu il stiu pe de rost,dar in hindi:YE BEKHUDI DEEWANGI.Numai bine

    Reply

  10. carmen
    Feb 05, 2012 @ 21:43:20

    Dulce melodie sensibile cuvinte. Uite de aia iubesc eu filmele si cantecele indiene; in ele gasesti multa sensibilitate si caldura . Dupa ce asculti, vezi si intelegi cantecele lor si vezi frumusetea unor sentimente sincere iti doresti sa fi mai bun si sa traiesti si tu frumos…

    Reply

Lasă un comentariu

