Yeh Hum Aa Gaye Hain Kahan [VEER-ZAARA – 2004] Versuri traduse


Film: Veer-Zaara
Muzică: Madan Mohan
Versuri:
Solist: Udit Narayan & Lata Mangeshkar
An lansare: 2004
 
Laharaatii hu’ii raahe.n khole hu’e hai.n baahe.n
Drumurile şerpuitoare şi-au deschis braţele pentru noi  
 
Yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Unde am ajuns noi oare?
 
Palko.n pe gahare halke hai reshmii dhu.ndhalke 
O ceaţă moale dar densă mi se aşează pe gene  
 
Yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Unde am ajuns noi oare?
Haa.n yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Da, unde am ajuns noi oare?
 
Voh dekho zara parbato.n pe ghaTaa’e.n
Uite acolo, norii deasupra munţilor
Hamaarii daastaan haule se sunaa’e
Şoptesc uşor povestea noastră.
Suno to zara ye phuulo.n kii vaadii
Ascultă; această vale plină cu flori 
Hamaarii kii koii kahaanii hai sunaatii 
Povesteşte ceva despre noi.
Sapno.n ke is nagar me.n yaado.n kii rahaguzaar me.n
În acest oraş al viselor, pe drumul amintirilor,
 
Yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Unde am ajuns noi oare?
Haa.n yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Da, unde am ajuns noi oare?
 
Jo raaho.n me.n hai rut ne sona bikhara 
Anotimpul a presărat aur pe aceste poteci;
Sunahara hu’aa tera mera saveraa
Dimineţile noastre sunt aurii. 
Zamiin so ga’ii barf kii chaadaro.n me.n 
Pământul a adomit sub plapuma zăpezii;
Bas ek aag sii jaltii hai do dilo.n me.n 
Doar un foc mai arde în două inimi.
Hawaa’e.n sansanaa’e.n badan kaa.mp jaa’e
Vântul murmură, iar trupul începe să tremure;
 
Yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Unde am ajuns noi oare?
Haa.n yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Da, unde am ajuns noi oare?
 
Yeh barsaat bhii kab thame kaun jaane? 
Cine ştie când se va orpi ploaia?
Tumhe.n mil gaye pyaar ke sau bahaane 
Ai găsit 100 de scuze pentru iubire…
Sitaaro.n kii hai jaise baaraat aa’ii hamaare li’e raat yuu.n jagmagaa’ii
Stelele s-au ivit ca un alai de nuntă; noaptea străluceşte doar pentru noi.
Sapne bhii jhilmilaa’e.n dil me.n diye jalaa’e.n
Până şi visele strălucesc şi două lămpi aur în sufletele noastre.
 
Yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n ?
Unde am ajuns noi oare?
Haa.n yeh ham aa gaye hai.n kahaa.n?
Da, unde am ajuns noi oare?
 

4 Comments (+add yours?)

  1. oana
    Dec 26, 2011 @ 15:42:36

    hmm…tot noi avem de castigat.Si tu ai satisfactia ca te apreciem din ce in ce mai mult.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 26, 2011 @ 19:08:14

      dap… ideea e că oricum aş întoarce-o, vă devin din ce în ce mai dragă (ca să mă laud şi eu puţin – sunt şi modestă… :D); mulţumesc pasiunea mea dragă!!!!! ţie îţi datorez totul!

      Reply

  2. oana
    Dec 25, 2011 @ 22:26:54

    eu cred ca tu anul asta ai vrut sa faci pe Mos Craciun si ai reusit.Ne-i facut o surpriza cu aceste ultime 3 postari.Multumim mult Mos Craciun Hilda!
    ps.mi-ar placea mult sa vad cum suna in romana melodia “Sajde kiye hai lakhon” de Sunidhi Chauhan.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 25, 2011 @ 22:37:08

      probabil… s-au zis planurile mele intelectuale (căci nu am reuşit să produc nimic) aşa că am zis să mai traduc ceva (nu e aşa mult de gândit şi nu trebuie să inventez eu…) :D:D:D

      Reply

Lasă un comentariu

