Tu Hi Haqeeqat [TUM MILE – 2009] Versuri traduse


Film: Tum Mile
Muzică: Pritam
Versuri: Kumaar, Sayeed Qadri
Solist: Javed Ali, Irfan Ashraf & Shadaab
An lansare: 2009
 
Tu Hi Haqeeqat, Khwab Tu
Tu eşti realitatea, visul eşti tot tu
Dariya Tu Hi, Pyaas Tu
Tu eşti râul şi setea tot tu
Tu Hi Dil Ki Beqarari, Tu Sukun Tu Sukun
Tu eşti neliniştea inimii şi liniştea tot tu
Jaun Mein Ab Jab Jis Jagah, Paun Mein Tujhko Uss Jagah
Oriunde m-aş duce, te voi găsi acolo
Saath Hoke Na Ho, Tu Hai Roobaru Roobaru
Fie că eşti sau nu alături de mine, eşti întotdeauna în faţa ochilor
 
Tu Humsafar
Eşti sufletul meu pereche
Tu Humkadam
Eşti tovarăşa mea de drum
Tu Hamnava Mera
Eşti prietena mea
 
Aa Tujhe In Bahon Mein Bharke, Aur Bhi Karloon Main Kareeb
Haide, luându-te în braţe, să te aduc mai aproape
Tu Juda Ho To Lage Hai, Aata Jata Har Pal Ajeeb
Când suntem departe unul de altul, fiecare moment pare straniu
Is Jahan Mein Hai Aur Na Hoga, Mujhsa Koi Bhi Khushnaseeb
Nu există în lume un om mai norocos ca mine
Tune Mujhko Dil Diya Hai, Main Hoon Tere Sabse Kareeb
Tu mi-ai dăruit inima, eu îţi sunt cel mai aproape
Main Hi To Tere Dil Mein Hoon
Eu sunt în inima ta
Main Hi To Saason Mein Basu
Sunt în fiecare respiraţie a ta
Tere Dil Ki Dhadkano Mein, Main Hi Hoon Main Hi Hoon
Eu şi numai eu sunt în fiecare bătaie a inimii tale
 
Tu Humsafar
Eşti sufletul meu pereche
Tu Humkadam
Eşti tovarăşa mea de drum
Tu Hamnava Mera
Eşti prietena mea
 
Kab Bhala Ab Yeh Waqt Guzre, Kuch Pata Chalta Hi Nahi
Nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul
Jab Se Mujhko Tu Mila Hai, Hosh Kuch Bhi Apna Nahi
Nu mai observ lucrurile din jur de când te-am cunoscut
Uff Yeh Teri Palkein Ghani Si, Chav Inki Hai Dilnasheen
Umbra genelor tale dese îmi bucura inima 
Abb Kise Darr Dhoop Ka Hai, Kyunki Hai Yeh Mujhpe Bichi
Acum că umbra mă protejează, de ce să-mi fie frică de soare?
 
Tere Bina Na Saans Loo
Nu pot respira fără tine
Tere Bina Na Main Jiyu
Nu pot trăi fără tine
Tere Bina Na Ek Pal Bhi, Reh Saku Reh Saku
Nu pot sta fără tine nici măcar o clipă
 
Tu Hi Haqeeqat, Khwab Tu
Tu eşti realitatea, visul eşti tot tu
Dariya Tu Hi, Pyaas Tu
Tu eşti râul şi setea tot tu
Tu Hi Dil Ki Beqarari, Tu Sukun Tu Sukun
Tu eşti neliniştea inimii şi liniştea tot tu
 
Tu Humsafar
Eşti sufletul meu pereche
Tu Humkadam
Eşti tovarăşa mea de drum
Tu Hamnava Mera
Eşti prietena mea
 
 

2 Comments (+add yours?)

  1. cosa cristina
    Jun 12, 2013 @ 16:48:45

    mi-a placut filmul….melodia e preferata mea din film…am auzit-o prima oara la un radio pe care il ascult(radio teentaal)

    Reply

Lasă un comentariu

