Târg de Crăciun la AFI COTROCENI [Incredible Indian Art]


Că tot suntem în luna cadourilor, iată o ocazie de neratat: târg cu produse indiene la unul dintre cele mai mari şi frumoase mall-uri din capitală.

Incredible India Art îţi oferă o varietate de produse aduse chiar din ţara mamă şi îţi oferă şi reduceri de sărbători; iar calitatea este desigur cea mai bună.

Perioada de desfăşurare: 5-31 decembrie

Locaţie: et. 1, deasupra magazinului Real, AFI Palace Cotroceni, Bucureşti

 

Ce poţi găsi:

♥ haine tradiţionale indiene (saree, salwar kameez, kurta, bluziţe stil poncho cu imprimeuri indiene, eşarfe/şaluri ca pentru sezonul rece etc.)

♥ bijuterii (brăţări – subţiri sau mai groase; seturi pentru ocazii speciale; tikka; brăţări pentru picior – dacă nu s-au vândut deja😀 etc.)

♥ statuete, tablouri în miniatură, oglinjoare colorate, rame pentru fotografii etc.

♥ genţi din material textil

Dacă nu ai trecut încă pe acolo, grăbeşte-te! S-ar putea să ţi-o ia alţii înainte şi să nu mai apuci să cumperi cadoul mult visat…

 

Pentru detalii, accesează: http://incredibleindianart.blogspot.com/

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Dec 11, 2011 @ 19:38:28

    Draga me eu stau relativ aproape de Afi Palace asa ca azi am fost si am gasit standul cu bijuterii.Am luat doua perch de cercei si trei bratari. Toate foarte frumoase si pe gustul meu. Am fost frumos tratata de cei doi tineri de la stand si m-am ales cu niste lucruri faine care sa imi aminteasca cand le port de o particica din pasiunea mea.
    Multumesc pentru informatia ce mi-a fost utila si mi-a adus o bucurie

    Reply

Lasă un comentariu

