Noutăţi filme indiene 2011-2012


Îţi prezint promo-urile celor mai noi şi aşteptate filme din 2011 şi 2012; sunt promo-urile care au apărut până la data când am publicat acest articol. Vizionare plăcută!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TU PE CARE VREI SĂ-L VEZI?

 

6 Comments (+add yours?)

  1. LaGavilana
    Sep 06, 2011 @ 15:01:26

    1.Dirty Picture…indiscutabil, abia il astept…Emraan Hashmi, febletea mea de la Bollywood…film, care cu siguranta va avea succes, Vidya este destul de sumar imbracata, ea care de fel, comparativ cu alte actrite, umbla infasurata mai ceva ca o sarmaluta.
    2.Don 2….nu sunt fana SRK, dar tre sa recunosc ca Don este unul din filmele in care mi-a placut iar trailer-ul, este foarte captivant…comparativ cu Ra 1, care am o vaga banuiala ca mai mult de un fortat SUPER-HIT nu va atinge…in caz ca il lanseaza si peste hotare are sanse de mai mult, dar daca il pastreaza doar ptr India…nu mizez prea mult.
    3.Force….in sfarsit John Abraham revine intr-un rol de actiune…
    4.Agneepath…..doar si numai pentru Sanjay Dutt.
    5.Aazaan…n-am auzit de actorii filmului, dar inca de cand am vazut trailer-ul la IIFA 2011….mi-am zis ca este ceva de neratat.
    6.RockStar….pentru Ranbir, dupa Rajneeti si Anjaana Anjaani, chiar m-a cucerit.
    7.The Desire….a trecut ceva vreme de cand n-am mai vazut-o pe Shilpa, deci macar pentru atat si ca bonus il am si pe Anupman Kher.
    8.Mausam…nici nu ma gandesc…d’soara chiar nu ma convinge, singurul merit al ei fiind ca este fiica lui Anil Kapoor, iar Shahid….de vreo 3 ani, m-a dezamagit cu orice rol al sau.

    As mai adauga si RASCALS (Ajay Devgn, Sanjay Dutt), Mere Brother ki Dulhan(Imraan si Katrina), Love breakups Zindagi (Zayed Khan, Diya Mirza)

    PS…..Sper ca nu m-am intins prea mult, dar sunt obisnuite cu postari de acest gen…am si eu o chestie a mea legata de Bollywood si imi place sa detaliez.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Sep 07, 2011 @ 18:16:11

      nu face nimic… eşti liberă să te exprimi (cât consideri că e necesar în numărul de cuvinte – nu suntem la olimpiadă unde nu trebuie depăşit numărul alocat de cuvinte😀 ) cât despre ultimele filme menţionate: eu n-am fost impresionată… dar rămâne să vedem cum vor fi filmele😀

      Reply

  2. carmen
    Sep 04, 2011 @ 14:58:00

    In afara de ultimul pe toate. Abia astept sa apara si sa le vad
    Multumesc pentru ca ne ti la curent cu tot felul de lucruri interesante.
    Spor la toate in continuare

    Reply

  3. helen
    Sep 03, 2011 @ 18:32:16

    1. the dirty picture
    2. ra one
    3. the desire
    4. the force
    in ordinea asta! hi hi

    Reply

Lasă un comentariu

