Filme indiene 2011: “ZINDAGI NA MILEGI DOBARA” (review)


ACŢIUNE: Un film şi călătoria vieţii alături de cei mai buni prieteni. Ce să zic, simpatic – că alt cuvânt nu prea îmi vine în minte. Sunt şi replici bune, dar prea monoton şi obişnuit pentru gustul meu. Vorbeşte despre viaţă, prietenie, distracţie, frici, frustrări, iubire… Are de toate, aparent, dar nu impresionează atât pe cât mi-aş fi dorit.

MUZICĂ: Nu-mi place de nici o culoare. Punct.

VERDICT: 2.5/5   **1/2  DE VĂZUT (pentru fanii lui Hrithik – apropo numele lui nu e “Hritic” ci “Ritic” fără “h” – aşa îşi scrie numele în hindi)

3 Comments (+add yours?)

  1. Elena
    Oct 15, 2012 @ 13:57:16

    Mie mi-a placut filmul, de ce sa mint…are un alt fir epic pe care se bazeaza. Aduce in prim plan prietenia si mai apoi iubirea. Are replici la care chiar m-a bufnit rasul. Versurile lui Javed Akhtar pe care le recita fiul sau sunt minunate. Iar muzica…”Senorita” si ”Ik Junoon” mi-au placut.
    Tin sa specific ca a luat cateva permii pt cel mai bun film🙂

    Reply

  2. LaGavilana
    Sep 05, 2011 @ 19:28:18

    Sincer…tu il recomanzi pentru Hrithik….insa eu il vizionez pentru Farhan Akhtar :)….este un actor jos palaria, cu o voce minunata si pentru d-soara Katrina Kaif.
    Si tre’ sa recunosc ca voi depune un mare efort sa ma uit, stiind ca in peisaj va fi Hrithik care va dansa si care iar imi va lasa senzatia ca in 2 secunde se va rupe.

    Iar melodia cu influente flamenco/gitane….este jos palaria!!!!!!

    Reply

Lasă un comentariu

