LECŢIA 14 HINDI – Cu şi despre VOCABULAR


Dragă cititorule,

Îţi mulţumesc că ai fost alături de mine atâta timp şi că mi-ai citit lecţiile cu multă seriozitate. Voi posta din când în când (deoarece nu ştiu exact când voi termina materialul pentru o lecţie prefer să nu dau un interval anume) informaţii cu şi despre limba hindi, cultură, istorie, geografie şi alte lucruri pe care le consider importante dar şi interesante spre a cunoaşte mai bine India.

Ideile pe care le prezint în lecţia de azi sunt generale, iar exemplele orientative. Desigur că există un mare număr de cuvinte de specificat dar le-am cules şi menţionat pe cele mai simple şi respectiv pe acelea pe care le-am învăţat şi eu la rândul meu.

O săptămână frumoasă în continuare!

Cu prietenie, HS 

1 Comment (+add yours?)

  1. MARI
    Jul 08, 2011 @ 19:46:34

    Interesanta lectie de Istoria limbii hindii! Multumim!

    Reply

Lasă un comentariu

