ÎŢI RECOMAND: DICŢIONARELE OXFORD (HINDI)


Dragă cititorule,

Îţi recomand cele mai bune dicţionare de hindi care există la noi în ţară, din păcate din sau în engleză în sau din hindi: OXFORD UNIVERSITY PRESS ENGLISH-HINDI DICTIONARY şi respectiv HINDI-ENGLISH DICTIONARY. Sunt cuprinzătoare, exacte, editate de indieni şi re-lansate în ediţii recente (ex. 2007). Chiar dacă sunt mai scumpe, poţi profita de ofertele târgurilor de carte, aşa cum am făcut-o şi eu, achiziţionând dicţionarul englez-hindi la 30 RON – un chilipir având în vedere că beletristica cea mai ieftină şi la modă e de la 37 RON în sus.

8 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Jun 27, 2011 @ 19:29:01

    Multumesc mult. Cred ca e aceiasi o sa ma inreresez cand o sa am un pic de liber. Sa ai o saptamana binecuvantata iti doresc.
    Cu recunostinta
    Carmen

    Reply

  2. carmen
    Jun 26, 2011 @ 11:55:25

    Locuiesc in Bucuresti .Eu am luat niste manuale de engleza pentru cel mic de undeva de pe langa Piata Amzei dar nu imi mai amintesc titulatura locatiei. reprezentanţa locală a Oxford University Press e cumva pe acolo?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 26, 2011 @ 12:54:26

      exact e în zona amzei, strada biserica amzei mai precis; cel mai bine ar fi să mergi la gaudeamus care va fi cred că pe la sfârşitul anului căci vor avea reduceri; dacă nu, se pot cumpăra chiar de la ei. Oxford Educational Centre

      Reply

  3. carmen
    Jun 25, 2011 @ 21:04:42

    Imi poti oferii detalii de unde sau cum pot fi procurate aceste dictionare?

    Carmen

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 26, 2011 @ 08:23:34

      depinde în ce oraş locuieşti; trebuie luată legătură cu reprezentanţa locală a Oxford University Press şi cerută comanda pentru dicţionare – ar trebui să ajungă în aprox. 1 lună (dacă nu mă înşel). Sau întrebat la târgurile locale de carte – mai ales ca obicei au reduceri.

      Reply

  4. Jojy John Alphonso
    Jun 07, 2011 @ 13:16:03

    I’m Indian and impressed by the level of dedication you have towards India. God bless you…

    Reply

  5. MARI
    May 28, 2011 @ 21:10:36

    Wooow super pret, nu pot sa cred, pacat ca eu nu pot profita de Bookfest( distanta foarte mare ), intr-adevar cred ca-s foarte bune!

    Reply

Lasă un comentariu

