BOLLYWOOD LA TINE ACASĂ


Lume! Lume!

Mulţi sunt cei care ştiu că există o firmă în România care are dreptul de unic importator şi distribuitor de filme indiene; dar sunt şi mai mulţi care NU ŞTIU de existenţa lor … Mă refer la BML MOVIE ENTERTAINMENT cu sediul în deja faimosul Bucureşti.

Nu dispera, dragu’ lu’ mamaia, căci există un site foarte frumos şi bine pus la punct pentru întrebări, nelămuriri şi contact.

http://www.filmindian.ro/

Acum c-am lămurit şi problema asta să trecem la detalii:

Având contract cu o mare companie producătoare de filme de limbă hindi (şi nu-i dau numele aici ca să nu facem reclamă), cei de la BML le prelucrează cu subtitrare în limba ROMÂNĂ pentru publicul ei drag. Fiind în format de ÎNALTĂ DEFINIŢIE (HIGH DEFINITION – că avem termen şi în română pentru asta…) imaginea şi sunetul sunt de cea mai bună calitate. Un mare plus pentru cei care nu cunosc hindi – MELODIILE SUNT DE ASEMENEA SUBTITRATE!!!

Unele DVD-uri vin cu BONUS-URI şi anume “MAKING OF” … mai rar pe la noi prin ogradă…

Preţurile sunt incredibil de mici:  majoritatea filmelor cu încasări record având preţul de 29.99 RON; poţi găsi şi filme la chioşcurile de difuzare a presei la un preţ promoţional de 12.99 RON! Dacă găseşti ceva mai ieftin şi mai bun decât asta, eu mă las de meserie!

Ahhhhhhhhhh…şi era să uit…AU ŞI SOUNDTRACK-URI separat!

După cum am mai spus, nu dispera, stimate cititor, poţi comanda filmul dorit sau să-l achiziţionezi din lanţurile de magazine:

Media Galaxy, Altex, Real, Cora şi pe la magazinele astea de se ocupă cu DVD-uri…

Ia spune-mi sincer, nu merită oare să dai un ban în plus şi să cumperi ceva bun decât să-ţi iroseşti avutul pe chestii gen Libertatea sau CanCan?

PS: Dacă ţi-a plăcut de ei, lasă-le un mesaj pe site-ul cu pricina, secţiunea contact!

Salutări, HS

Ca să vezi cu ochii tăi frumoşi şi chiparoşi:

DACĂ AI VĂZUT CEVA DE LA EI, SĂ-MI SPUI ŞI MIE CUM ŢI S-A PĂRUT! DACĂ NU, POATE TE-AM CONVINS SĂ FACI O ÎNCERCARE!

10 Comments (+add yours?)

  1. ♪♥♫◦°° Ankita°°◦♫♥♪
    Jul 19, 2012 @ 17:32:52

    super, nu stiam asta!

    Reply

  2. ionela18
    Mar 27, 2012 @ 17:24:39

    stiii cum se numesc unele dansuri care se danseaza in india?

    Reply

  3. Crisu
    Nov 30, 2011 @ 22:32:24

    Foarte bun siteul, imi place foarte mult, te felicit🙂

    Reply

  4. LaGavilana
    Sep 05, 2011 @ 19:47:38

    O da da….BML sunt cei mai buni….eu am vazut filme aduse si traduse de ei si pot spune ca sunt de cea mai buna calitate!!!
    Pot adauga din proprie experienta, ca cei din BML fac acest lucru si datorita pasiunii pe care au in ceea ce priveste BOLLYWOOD…,nu sunt doar o firma importatoare si distribuitoare de filme indiene.
    Din pasiune si admiratie pentru aceasta industrie…s-a nascut BML🙂

    Scorpya

    Reply

  5. Dhyana
    May 06, 2011 @ 08:45:01

    Te felicit din suflet pentru acest site!!! Este FANTASTIC!!!!

    Reply

  6. helen
    Apr 30, 2011 @ 17:37:29

    mare chestie domnule! na! am zis-o!

    Reply

  7. MARI
    Apr 30, 2011 @ 15:05:40

    Super!

    Reply

Lasă un comentariu

