LECŢIA 2 HINDI – ALFABETUL (VOCALELE) PARTEA II


Dragă cititorule,

După cum ţi-am promis, săptămâna aceasta îţi recomand să studiezi “matrele” vocalelor întregi pe care le-ai învăţat pe parcursul săptămânii trecute.

Dacă ai nelămuriri, întrebări (legate de lecţii sau India în general) nu ezita să-mi trimiţi un e-mail la adresa hedwig0silver@gmail.com şi îţi voi răspunde cât de curând!

Spor la lucru!

Cu prietenie, HS

24 Comments (+add yours?)

  1. Costy
    Mar 17, 2013 @ 12:39:11

    Hey ! M-ai ajutat mult cu blogul tau si as vrea doar sa te rog, daca poti sa pui un ”curs” in care sa scrii doar cuvinte ( cum chiar tu ai zis : ikh = trestie de zahar + cum se scrie in indiana ) . E mai usor sa invat asa =)) . Ty si bafta in continuare cu henna🙂

    Reply

  2. Ionela-Andreea
    Mar 06, 2013 @ 13:06:51

    e superb tot ce e legat de India!

    Reply

  3. Anamika
    May 24, 2012 @ 16:19:26

    la ce imi foloseste sa invat limba hindi?

    Reply

  4. catalina
    May 05, 2012 @ 06:48:31

    buna numele meu e catalina si am vazut ca ai pus titlul unei carti si ai zis ca e in fosrmat electronic . mi-o poti timite pe e-mail (katy27k@yahoo.com) plzz
    Outline Of Hindi Grammar de R.S. McGregor :o3

    Reply

  5. TEODORA
    Jan 12, 2012 @ 17:10:32

    Multumesc pentru sfat cred ca ai dreptate parinti imi vor bine poate cand voi creste mai mara vor fi de acord si sa invat hindi

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jan 13, 2012 @ 15:56:27

      bineînţeles că vor fi de acord; doar că trebuie să faci lucrurile la timpul lor (ştiu că tentaţia de a face multe lucruri deodată e mare, dar îţi spun din proprie experienţă că nu e o idee bună) după studiile de bază vei putea să urmezi calea care ţi se va părea cea mai potrivită.

      Reply

  6. TEODORA
    Jan 12, 2012 @ 15:27:25

    Buna ma numesc Teodora si vreau sa invat hindi insa parinti mei nu sunt de acord dar eu vreau sa o invat

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jan 12, 2012 @ 16:52:46

      dragă teodora, bănuiesc că eşti micuţă încă; sfatul meu este să înveţi pentru şcoală în primul şi în primul rând! crede-mă că după liceu vei avea suficient timp la dispoziţie pentru a învăţa în plus ce-ţi doreşti tu (mai mult, vei avea nevoie să treci prin anume etape de învăţare ca să poţi începe studiul hindi): până atunci, pentru a rămâne conectată cu hindi, urmăreşte filmele şi serialele; va fi o bază bună pentru mai târziu! sunt convinsă că părinţii îţi vor numai binele, însă contează să iei în seamă şi sfaturile lor, chiar dacă pot părea mai mult interdicţii decât sfaturi. mult succes în continuare!

      Reply

  7. LaGavilana
    Sep 05, 2011 @ 19:40:45

    Super interesant ce ai tu pe-aici!!! In sfarsit si altcineva, incearca sa aduca India mai aproape🙂

    Reply

  8. Anamaria
    Aug 24, 2011 @ 10:28:29

    De multa vreme vroiam sa invat limba Hindi.Iti multumim Hedwig pentru lectiile acestea.Chiar azi le incep.

    Reply

  9. carmen
    Jun 25, 2011 @ 19:51:56

    Eu cred ca in Romania sunt multe persoane ce indragesc muzica, filmele, dansul, cultura hindi, asa ca ceea ce ai inceput tu aici va fi apreciat de acestea.
    Cu consideratie Carmen

    Reply

  10. sorina
    Jun 24, 2011 @ 19:18:50

    ma bucur tare mult ca cineva s-a gandit sa faca un site cu limba hindi,este minunata ideea,abi astept sa invat sa scriu in hindi cat de cat

    Reply

  11. Alina
    Mar 25, 2011 @ 15:09:55

    asteptam cu nerabdare noua lectie…am terminat de invatat vocalele si acum o sa invat in continuare…multumesc din suflet pentru lectii:*:*

    Reply

  12. MARI
    Mar 24, 2011 @ 16:48:54

    Multumesc pentru noua lectie de hindi ( nu stiu de ce nu pot descarca ultima poza?)!Namaste!

    Reply

Lasă un comentariu

